VISITDENMARK ANALYSER OM TURISMEN 2017
VisitDenmarks analyser giver ny viden om turismen og turisterne i Danmark. Turismen er et af de mest digitaliserede erhverv og VisitDenmark kommunikerer derfor med turisten på så mange digitale kontaktpunkter som muligt for at påvirke beslutningen om, at rejsen går til Danmark.
På VisitDenmark kan man blive opdaterede på turismens udvikling, turisternes adfærd og kendskabet og interessen for Danmark i udlandet. VisitDenmark arbejder med at markedsføre Danmark som turistland internationalt. De har markedskontorer i 8 lande og det er deres mål at øge kendskabet og rejselysten til Danmark fra udlandet.
Hvert år udgiver de en analyse om Turismen i Danmark
Se den nedenfor.
[pdfviewer width=”1000px” height=”849px”]https://usercontent.one/wp/businessfaxe.dk/wp-content/uploads/2023/02/turismen_i_danmark-2017.pdf?media=1725350941[/pdfviewer]
VisitDenmarks analyser giver ny viden om turismen og turisterne i Danmark. Turismen er et af de mest digitaliserede erhverv og VisitDenmark kommunikerer derfor med turisten på så mange digitale kontaktpunkter som muligt for at påvirke beslutningen om, at rejsen går til Danmark.
På VisitDenmark kan man blive opdaterede på turismens udvikling, turisternes adfærd og kendskabet og interessen for Danmark i udlandet. VisitDenmark arbejder med at markedsføre Danmark som turistland internationalt. De har markedskontorer i 8 lande og det er deres mål at øge kendskabet og rejselysten til Danmark fra udlandet.
Hvert år udgiver de en analyse om Turismen i Danmark
Se den nedenfor.
[pdfviewer width=”400px” height=”849px”]https://usercontent.one/wp/businessfaxe.dk/wp-content/uploads/2023/02/turismen_i_danmark-2017.pdf?media=1725350941[/pdfviewer]