YES!

Din genvej til at blive hørt, husket og handlet på

Skal du fange kunderne, skal du tale om de problemer og ønsker, de har, som du kan løse.
Derfor skal din markedsføring handle om det, der forhindrer kunderne i at opnå det, de drømmer om. Og dernæst fortælle, hvordan den løsning dit firma tilbyder, kan løse kundernes problemer og opfylde deres drømme. Samt allerhelst også lige give dem nogle ekstra gevinster, de ikke have forventet at få med i prisen.

Så starter din hjemmeside, dine produktkataloger og anden markedsføring med at tale om dit firma – og bruger du ”vi” og ”vores” mere end ”du” og ”dit” i dine tekster, har du allerede tabt kunderne, før de finder ud af, hvad dit firma kan hjælpe dem med.

Det samme gælder for din interne kommunikation i virksomheden
Præcis det samme gælder, når du kommunikerer internt i din virksomhed. Starter du ikke med det, som er vigtigt for dine ansatte, og præsenterer det, du vil fortælle dem, så de kan se fordelen ved at gøre, som du siger, får du aldrig skabt en adfærdsændring. Eller opnået den fremgang i virksomheden, som du drømmer om.

Tilsvarende er tilgangen vigtig, når du har brug for at lære medarbejderne eller kunderne noget nyt. Kan du ikke forklare dem relevansen og fordelene ved at sætte sig ind i det, du gerne vil lære dem, får du dem aldrig i gang.

Marketing, kommunikation og formidling samlet under ét tag
Hos YES! ved vi, at et klart og tydeligt budskab og en stærk storytelling får kunderne til nemmere at huske dit firma og dets produkter. Og medarbejderne til at ændre adfærd og ny viden til at glide lettere ind.

Så uanset om du har brug for hjælp til marketing, kommunikation eller formidling, kan vi hjælpe dig og dit firma til at blive hørt, husket og handlet på. Enten gennem sparring, coaching eller ved at vi trækker i arbejdstøjet, lægger kræfterne i og skaber det indhold, som gør en forskel for din virksomheds succes.

Kontakt

  • Benny Christian Grandahl
    Præstemarksvej 20
    4653 Karise