KundeAnalyse
Kender du navnet på din næste store kunde?
Du ved sikkert allerede, hvem dine bedste kunder er, og hvorfor de er så vigtige for din virksomhed. Men ved du, hvad der gør dem glade og tilfredse?
Hvis du kender til de ydelser, medarbejdere, samarbejdsforhold og specifikke elementer, der betyder mest for dine kunder, kan du nemt finde din næste store kunde. Men hvis du ikke ved præcist, hvad der gør dine kunder glade eller utilfredse, er det tid til at kontakte os.
Vores tilbud:
Vi tilbyder en dybdegående analyse af dine kunders oplevelser med dit firma. Denne indsigt giver dig mulighed for at:
- Øge kundetilfredsheden blandt nuværende og fremtidige kunder.
- Undgå at miste kunder på grund af misforståelser, dårlige oplevelser og andre småproblemer.
- Forstå kundernes virkelighed og justere din virksomhed efter deres behov og ønsker.
Vi indsamler feedback direkte fra dine kunder om deres oplevelser med dit samarbejde. Kundernes perspektiv kan ofte afsløre skjulte udfordringer og muligheder, som du måske ikke selv har bemærket.
Kontakt os for mere information
Er du klar til at forstå dine kunder bedre og sikre deres loyalitet? Kontakt os i dag, og lad os hjælpe dig med at finde din næste store kunde.
Hvis du kan sige ’ja’ til disse tre punkter, bør du tage fat i os:
- Du har mange forskellige kunder, store og små, vigtige og meget vigtige
- Du har relevante kontaktdata for dine kunder (navn og mailadresse)
- Du vil gerne vide, hvilket omdømme du reelt har blandt dine kunder
Man skulle måske tro, det ville koste en formue at blive klogere på, hvordan man finder og fastholder de vigtigste kunder, men det koster kun kr. 19.500,- excl. moms at køre en fuld omgang Business Faxe Kundeanalyse. Og et møde om sagen koster kun en lille times tid og 2 kopper kaffe…
Alle har prøvet at miste en kunde!
I gode tider gør det måske ikke så ondt, men alligevel stopper de fleste lige op et øjeblik, når en ellers god og stabil kunderelation pludselig finder en ny samarbejdspartner – ofte uden at have fortalt dig årsagen.
Djævelen ligger i detaljen
Det er selvfølgelig ærgerligt, at du mister indtægten fra denne kunde, men det er endnu mere ærgerligt, hvis du nemt kunne have undgået det! Hvis du bare havde vist, hvad kunden var utilfreds med.
Mange gange drejer en kundes utilfredshed sig slet ikke om din hovedydelse eller dit produkt. Men en lille detalje som oprydning, klarhed om leveringstid, høflighed og god service kan afgøre det hele. Altså alt det som din ydelse eller produkt er ’pakket ind i’!
KundeAnalyse
Kender du navnet på din næste store kunde?
Du ved sikkert allerede, hvem dine bedste kunder er, og hvorfor de er så vigtige for din virksomhed. Men ved du, hvad der gør dem glade og tilfredse?
Hvis du kender til de ydelser, medarbejdere, samarbejdsforhold og specifikke elementer, der betyder mest for dine kunder, kan du nemt finde din næste store kunde. Men hvis du ikke ved præcist, hvad der gør dine kunder glade eller utilfredse, er det tid til at kontakte os.
Vores tilbud:
Vi tilbyder en dybdegående analyse af dine kunders oplevelser med dit firma. Denne indsigt giver dig mulighed for at:
- Øge kundetilfredsheden blandt nuværende og fremtidige kunder.
- Undgå at miste kunder på grund af misforståelser, dårlige oplevelser og andre småproblemer.
- Forstå kundernes virkelighed og justere din virksomhed efter deres behov og ønsker.
Vi indsamler feedback direkte fra dine kunder om deres oplevelser med dit samarbejde. Kundernes perspektiv kan ofte afsløre skjulte udfordringer og muligheder, som du måske ikke selv har bemærket.
Kontakt os for mere information
Er du klar til at forstå dine kunder bedre og sikre deres loyalitet? Kontakt os i dag, og lad os hjælpe dig med at finde din næste store kunde.
Hvis du kan sige ’ja’ til disse tre punkter, bør du tage fat i os:
- Du har mange forskellige kunder, store og små, vigtige og meget vigtige
- Du har relevante kontaktdata for dine kunder (navn og mailadresse)
- Du vil gerne vide, hvilket omdømme du reelt har blandt dine kunder
Man skulle måske tro det ville koste en formue, at blive klogere på, hvordan man finder og fastholder de vigtigste kunder – men det koster kun kr. 19.500,- excl. moms at køre en fuld omgang Business Faxe Kundeanalyse. Og et møde om sagen koster kun en lille times tid og 2 kopper kaffe…
Alle har prøvet at miste en kunde!
I gode tider gør det måske ikke så ondt, men alligevel stopper de fleste lige op et øjeblik, når en ellers god og stabil kunderelation pludselig finder en ny samarbejdspartner – ofte uden at have fortalt dig årsagen.
Djævelen ligger i detaljen
Det er selvfølgelig ærgerligt, at du mister indtægten fra denne kunde, men det er endnu mere ærgerligt, hvis du nemt kunne have undgået det! Hvis du bare havde vist, hvad kunden var utilfreds med.
Mange gange drejer en kundes utilfredshed sig slet ikke om din hovedydelse eller dit produkt. Men en lille detalje som oprydning, klarhed om leveringstid, høflighed og god service kan afgøre det hele. Altså alt det som din ydelse eller produkt er ’pakket ind i’!