KundeAnalyse
Kender du navnet på din næste store kunde? 
Du ved jo i forvejen, hvem dine rigtig gode kunder er – og måske ved du også præcist, hvorfor de er dine gode kunder. Og hvad det er, der har gjort dem til dine vigtige kunder!?
Hvis du ved hvilke ydelser, hvilke medarbejdere, hvilke samarbejdsforhold og præcis hvilke delelementer ved dit samarbejde med dine kunder, der virkelig betyder noget, kan du nemt finde din næste store kunde. Hvis du ikke ved præcist, hvad der gør dine kunder glade eller utilfredse, så kontakt os!
Vi tilbyder dig nemlig viden om dine kunders oplevelser med dig og dit firma. En viden der giver dig mulighed for at gøre dine nuværende og fremtidige kunder både glade og tilfredse.
En viden der giver dig mulighed for at undgå at miste kunder på grund af misforståelser, uheldige oplevelser og andre irriterende småting, der kan være årsagen til at du bliver fravalgt, når kunden igen har brug for de ydelser/produkter, som du kan levere.
Vi spørger nemlig dine kunder om, hvordan de oplever (eller har oplevet) samarbejdet med dig.
Kundernes oplevelser svarer ikke altid til din oplevelse, men de er kundernes virkelighed!
Hvis du kan sige ’ja’ til disse tre punkter, bør du tage fat i os:
- Du har mange forskellige kunder, store og små, vigtige og meget vigtige
- Du har relevante kontaktdata for dine kunder (navn og mailadresse)
- Du vil gerne vide, hvilket omdømme du reelt har blandt dine kunder
Man skulle måske tro det ville koste en formue, at blive klogere på, hvordan man finder og fastholder de vigtigste kunder – men det koster kun kr. 19.500,- excl. moms at køre en fuld omgang Business Faxe Kundeanalyse. Og et møde om sagen koster kun en lille times tid og 2 kopper kaffe…
Alle har prøvet at miste en kunde!
I gode tider gør det måske ikke så ondt, men alligevel stopper de fleste lige op et øjeblik, når en ellers god og stabil kunderelation pludselig finder en nye samarbejdspartner – ofte uden at have fortalt dig årsagen.
Djævelen ligger i detaljen.
Det er selvfølgelig ærgerligt at du mister indtægten fra denne kunde, men det er endnu mere ærgerligt, hvis du nemt kunne have undgået det! Hvis du bare havde vist, hvad kunden var utilfreds med.
Mange gange drejer en kundes utilfredshed sig slet ikke om din hovedydelse eller dit produkt.
Men en lille detalje som oprydning, klarhed om leveringstid, høflighed og god service kan afgøre det hele. Altså alt det, som din ydelse eller produkt er ’pakket ind i’!
KundeAnalyse
Kender du navnet på din næste store kunde? 
Du ved jo i forvejen, hvem dine rigtig gode kunder er – og måske ved du også præcist, hvorfor de er dine gode kunder. Og hvad det er, der har gjort dem til dine vigtige kunder!?
Hvis du ved hvilke ydelser, hvilke medarbejdere, hvilke samarbejdsforhold og præcis hvilke delelementer ved dit samarbejde med dine kunder, der virkelig betyder noget, kan du nemt finde din næste store kunde. Hvis du ikke ved præcist, hvad der gør dine kunder glade eller utilfredse, så kontakt os!
Vi tilbyder dig nemlig viden om dine kunders oplevelser med dig og dit firma. En viden der giver dig mulighed for at gøre dine nuværende og fremtidige kunder både glade og tilfredse.
En viden der giver dig mulighed for at undgå at miste kunder på grund af misforståelser, uheldige oplevelser og andre irriterende småting, der kan være årsagen til at du bliver fravalgt, når kunden igen har brug for de ydelser/produkter, som du kan levere.
Vi spørger nemlig dine kunder om, hvordan de oplever (eller har oplevet) samarbejdet med dig.
Kundernes oplevelser svarer ikke altid til din oplevelse, men de er kundernes virkelighed!
Hvis du kan sige ’ja’ til disse tre punkter, bør du tage fat i os:
- Du har mange forskellige kunder, store og små, vigtige og meget vigtige
- Du har relevante kontaktdata for dine kunder (navn og mailadresse)
- Du vil gerne vide, hvilket omdømme du reelt har blandt dine kunder
Man skulle måske tro det ville koste en formue, at blive klogere på, hvordan man finder og fastholder de vigtigste kunder – men det koster kun kr. 19.500,- excl. moms at køre en fuld omgang Business Faxe Kundeanalyse. Og et møde om sagen koster kun en lille times tid og 2 kopper kaffe…
Alle har prøvet at miste en kunde!
I gode tider gør det måske ikke så ondt, men alligevel stopper de fleste lige op et øjeblik, når en ellers god og stabil kunderelation pludselig finder en nye samarbejdspartner – ofte uden at have fortalt dig årsagen.
Djævelen ligger i detaljen.
Det er selvfølgelig ærgerligt at du mister indtægten fra denne kunde, men det er endnu mere ærgerligt, hvis du nemt kunne have undgået det! Hvis du bare havde vist, hvad kunden var utilfreds med.
Mange gange drejer en kundes utilfredshed sig slet ikke om din hovedydelse eller dit produkt.
Men en lille detalje som oprydning, klarhed om leveringstid, høflighed og god service kan afgøre det hele. Altså alt det, som din ydelse eller produkt er ’pakket ind i’!