Kender du dine kunder godt nok?

Den 20. marts afholder vi et skræddersyet tilbud til dig der gerne vil vide hvilket indtryk du giver dine kunder!

Til arrangementet får du indblik i, hvordan du bliver bedre til at tiltrække og fastholde kunder.
For kendskab til sine kunder er essentielt når du gerne vil sælge mere til allerede eksisterende kunder, skabe kundeloyalitet og til at finde nye relevante målgrupper.

Vi kommer hele vejen rundt om, hvordan du sikrer, at dine kunders oplevelser svarer til det, DU ønsker.

Alle kunder sætter digitale fodspor. Vi finder og viser dem for dig!

Kursusholder Tanja Hende tjekker inden arrangementets start DINE kunders digitale fodspor og på selve dagen ser hun på dine udviklings- og vækstmuligheder og via indsigt i CSR (Corporate Social Responsibility) får du konkrete forslag til din videre vej mod den optimale kundeoplevelse.

Hvad betyder digitale fodspor?

Det kræver arbejde at forbinde din virksomhed med dine kunder og potentielle kunder. Den digitale verden har gjort opbygningen så meget nemmere men mange virksomheder har enten ikke ressourcerne eller viden til at gøre brug af denne viden.

Vi sætter alle vores digitale fodspor og det skal du også som virksomhed. Din virksomhed skal efterlade en sti, som kunder og potentielle kunder kan følge for at nå frem til netop dig. Hos Makom – Marketing/Kommunikation, ved vi, hvordan vi kan skabe den sti og den bro, der får kunder og potentielle kunder til netop din virksomhed. Ydermere kan vi læse markedet og derfor ved vi allerede på forhånd om potentielle kunder kender dig, hvor dine nuværende kunder færdes og hvordan de gerne vil ’underholdes’, så det skaber værdi for alle parter.

Tilmeld dig nu og skab værdi for dine kunder og vækst for dig selv!

Kursusleder

Tanja Hende er indehaver af Makom Marketing & Kommunikation, hvorigennem hun rådgiver, udvikler og servicerer sine kunder på tværs af hele marketing- og kommunikationspaletten. Tanja hjælper sine kunder til sikker vækst via optimale strategier og troværdig kommunikation.

 20-03-2019

 15.00 – 17.30
Med efterfølgende tid til samtale med Tanja Hende. Men kom gerne allerede fra kl. 14:30, hvor kaffen er klar, og du har tid til at tale med de øvrige deltagere.

Byrådssalen
Industrivej 2,
4683 Rønnede

Der er parkering på begge sider af bygningen.
Benyt indgang B.

 Arrangementet er gratis

 Alle virksomhedsledere og medarbejdere med ansvar for kundeoplevelser kan få udbytte af kurset.

NB! Der er kun plads til 10 deltagende virksomheder, men op til 3 deltagere fra hver virksomhed.

 Har du lyst til at deltage skal du sende en mail til erhvervskonsulent Kurt Skjold: ks@businessfaxe.dk senest den 13.marts kl. 12

 Dette arrangement sker i samarbejde med Makom Marketing & Kommunikation